Wystąpienia publiczne

 

 

Jest to połączenie biznesowej prezentacji na nienagannym merytorycznie poziomie z umiejętnością aktorskiej kreacji, istotą biznesowych wystąpień publicznych (public speaking) jest zaproszenie, najczęściej dużego audytorium do dyskusji na temat efektywności, motywacji, skuteczności itp. W zależności od celu i tematyki odnosimy się do kultury organizacyjnej, misji i wizji Klienta, pogłębiając temat o wiele aspektów z dziedziny psychologii, sztuki…

Wystąpienie publiczne – najlepiej opisuje to co dzieje się z audytorium po spotkaniu, oto opinia jednego z uczestników:

„Nie spodziewałem się, że trzeciego dnia spotkania firmowego może spotkać mnie cokolwiek ciekawego poza powrotem do domu. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, razem z grupą 400 osób z mojej firmy przez ponad trzy godziny śmialiśmy się i wzruszaliśmy na przemian. Nie pamiętam żebym w ciągu ostatniego roku, w natłoku obowiązków miał tak dużo refleksji i przemyśleń jak w ciągu tych trzech godzin – to było mądre, piękne i inspirujące spotkanie, czekam na następne” Piotr

PUBLIC SPEAKER

Na spotkaniu z public speakerem:

– Zainspirujesz się do wkładania wysiłku we własny rozwój
– Dowiesz się, jak rozpoznać swoje słabe i mocne strony
– Nauczysz się korzystać ze swojego potencjału
– Przejmiesz odpowiedzialność za własne sukcesy i porażki
– Dowiesz się, jakie są zasady rozwoju i co go ogranicza
– Zmotywujesz się do jeszcze intensywniejszej pracy
– Dowiesz się, jaką rolę w osiąganiu celów mają wartości
– Zrozumiesz rolę szacunku wobec siebie samego i innych ludzi w osiąganiu celów

Facebook

Realizacja Grupa KTmedia