I warsztat ekspercki – Mistrz zarządzania wizerunkiem

PROFESJONALNA AUTOPREZENTACJA
 
WPROWADZENIE W ZAGADNIENIA ZWIĄZANE Z AUTOPREZENTACJĄ

– Definicja Autoprezentacji
– Autoprezentacja – kontrolowana informacja czy iluzja o samym sobie
– Czynniki wpływające na pierwsze wrażenie
– Kontekst społeczny pierwszego wrażenia
– Zasady budowania pozytywnej autoprezentacji w biznesie
– V technik aktorskich w autoprezentacji
– Zasady budowania pozytywnego wizerunku w percepcji odbiorcy
 
ROZPOZNANIE WŁASNEGO POTENCJAŁU AUTOPREZENTACYJNEGO

– Analiza Transakcyjna – test
– Preferencje komunikacyjne
– Stany „Ja” – komunikacja ze stanu „ Ja Dorosłego”
– Trójkąt dramatyczny w autoprezentacji
– Ingracjacja
– Suplikacja
– Egzemplifikacja
– Straszenie
– Autopromocja
 
RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI W CODZIENNYCH I OFICJALNYCH SYTUACJACH SŁUŻBOWYCH

– Rozszyfrowanie prawdziwego nastawienia rozmówcy
– Typowe błędy w kontaktach z współpracownikami – łamanie zasad etykiety
– Sposoby rozwiązania sytuacji, w której odczuwamy eskalację konfliktu
– Reagowanie na zastrzeżenia kierowane pod swoim adresem
– Radzenia sobie z niezręczną sytuacją przy oficjalnej okazji
 
BUDOWANIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU Z ELEMENTAMI PR

– Radzenia sobie z niezręczną sytuacją przy oficjalnej okazji
– Status eksperta – rzetelność, wiarygodność, przygotowanie
– Świadomość budowania marki/wizerunku przedstawiciela firmy
– Prowadzenie polityki informacyjnej – jak tworzyć środowisko sprzyjające sprawnemu i efektywnemu przepływowi informacji
 
WARSZTAT STYLISTYKI BIZNESOWEJ

– Charakterystyka Twojej sylwetki
– Kompletowanie garderoby do Twojego  typów urody i sylwetki
– Korekta sylwetki przy pomocy fasonu i koloru
– Stylizacja ubioru (proporcje sylwetki, korekta,dobór kolorystyki i dodatków)
– Zasady budowania kompozycji (twarz, sylwetka)
– Indywidualny dobór makijażu, fryzury, kolorów, ubioru, dodatków
– Podkreślanie osobowości ubiorem
– Znaczenie dodatków i rekwizytów
– Dobieranie kołnierzyka do kształtu Twoich ramion i szyi
– Dobieranie wiązania krawata do rodzaju kołnierzyka
– Nauka dobrego dobrania i noszenia garnituru
 
WARSZTAT WERBALNYCH TECHNIK ZARZĄDZANIA WIZERUNKIEM

– Zasady wywierania wpływu psychologicznego jako scenariusze i heurystyki, czyli twórcze, otwarte sekwencje działań
– Model praw perswazji Delta (wg Kevina Hogana): ukryta perswazja i kroki wpływu
– Prawa władzy, prawa wojny, prawa uwodzenia w ujęciu Roberta Greena: strategie budowania indywidualnej i grupowej przewagi w relacjach biznesowych
– Model maksymalizacji wpływu społecznego: 12 uniwersalnych praw perswazji wg Kurta Mortensena
– Motywy manipulacji wrażeniem. Stereotypy
– Kontekst społeczny – normy i role
– IX praw perswazji – Poziomy logiczne komunikacji oraz meta-komunikacja
– Zastosowanie metody „gry ram” w komunikacji werbalnej
– Rozbijanie manipulacji werbalnych w rozmowie bezpośredniej

Facebook

Realizacja Grupa KTmedia